2013. december 31., kedd

Bekerítve 2.rész

Ezek után mindenki próbálta elfoglalni magát nem sok sikerrel. Dany olvasni próbált a fotelben.
Dany: Minden unalmas.
Taeyang tv-t nézett, de semmi jó nem ment benne.
Taeyang: Ekkora unalmat.
Daesung csak nézett ki a fejéből. T.O.P. várta a jó szerencsét. G pedig próbált játszani Gahoval. Majd bele haltak az unalomba. Ekkor SeungRi szaladt hirtelen elő a folyosóról.
SeungRi: Skacok siesetek. Elszúrtam.
SeungRi újra mosni próbált és szint úgy mint máskor megint nem sok sikerrel.
Mindenki: Mi történt?
Mindenki felé nézett. SeungRi elég habos volt.
Dany: Csak nem a mosógép?
SeungRi csak nézett. Dany pedig már futott is a fürdőbe. A mosógépből csak úgy jött ki a víz és a hab. Még maga SeungRi sem tudta, hogy mit is csinált. Dany nem tudta mit csináljon a géppel.
Dany: Fiúk!
A fiúk oda futottak és megdöbbenve látták SeungRi művét.
Dany: Segítsetek. Valamit csinálni kell vele.
Dany megpróbálta az ajtaját rászorítani, hogy legalább a víz ne folyón tovább. G oda ment segíteni. A végén nem jártak sikerrel, de mind a ketten elestek. Az egész mosás eredménye annyi lett, hogy a fürdőszoba tiszta víz és hab volt. Plusz vele együtt kb. mindenki aki ott volt. Annyi hab volt a fürdőben, hogy elsőre meg sem találták egymást. Aztán csak sikerült mindenkinek kikerülni a habok közül. Igaz elég mérgesek voltak először, de aztán mikor meglátták egymást mindenki felnevetett. SeungRi ezzel annyit ért el, hogy végre történt valami és legalább addig sem unatkozott a kis csapat. Az viszont, hogy az egész fürdőt ki kell takarítani és meglehet, hogy a kép már nem is működik az nem a legjobb.
Dany: SeungRi megmondtam, hogy segítek csak szólj. Ezek után most már takaríts össze magad után.
SeungRi: Egyedül?
Taeyang: Te okoztad magadnak.
SeungRi így nem túl jó hangulatban, de neki állt takarítani a többiek pedig vissza mentek tulajdonképpen unatkozni.
G: Hé srácok. Ti is unatkoztok?
Dany: De még, hogy.
Taeyang: Igen, semmi jó nincs a Tv-ben.
Daesung: Mi?
G: Gondoltam akkor játszunk valamit ha már úgy sem tudunk mit csinálni. Úgy is mondtuk, hogy mit lehetne csinálni akkor csináljuk.
Taeyang: De mit? A házban semmilyen játék nincs.
G: Nem kell kézzel fogható játéknak lennie. Elég ha valami elméletit vagy olyasmit játszunk.
Dany: Mint a Felelsz vagy mersz?
G: Mondjuk. Az jó is. Van ellenvetés?
Taeyang: Nekem oké.
G: Oké. Ki kezd?
Senki nem szólt.
G: Jó akkor majd én. Dany. Felelsz vagy mersz?
Dany: Felelek.
G: Mondjuk.... Voltál már szerelmes?
Dany: Nem hinném. Arról tudnék.
G: Oké. Te jössz.
Dany: Daesung. Felelsz vagy mersz?
Daesung: Felelek.
Dany: Oké. Akkor... Gondolom több lánnyal jártál már. Emlékszel még az elsőre és ha igen ki az?
Daesung: Igen emlékszem. De ez így már kettő. A másodikra nem válaszolok.
Dany: Jaj már Daesung. Nem ér.
Játszottak-játszottak. Közben SeungRi még mindig takarított. Majd Taeyanghoz került a kérdés.
Taeyang: Dany. Felelsz vagy mersz?
Dany: Merek.
Taeyang: Oké. Menj be SeungRihoz és puszild meg.
Dany: Tényleg?
Taeyang: Igen. Na? Vagy feladod?
Dany: Dehogy. Én nem adom fel és nem veszítek.
Dany bement SeungRihoz és megpuszilta. SeungRi ezen eléggé meglepődött.
SeungRi: Ez mi volt?
Taeyang: Pedig reméltem, hogy feladod.
Dany: Ne reméld.
Majd játszottak tovább és egyszer csak SeungRi is kijött és végre megértette mi is volt az az egész. Ezek után több ilyen húzása volt a fiúknak Dany felé. Viszont rossz ellenfelet választottak, mert Dany nem tud veszíteni. Persze mindent ő sem tenne meg te az ilyen piti dolgok nem rémítik meg. Aztán végül eljött egy olyan dolog amit nem szívesen csinálna meg.
Taeyang: Felelsz vagy Mersz?
Dany: Felelek.
Taeyang: Nem lehet már túl sokat feleltél. Merned kell.
Dany: Rendben. Mi lenne az?
Taeyang: Ettől már csak feladod. Csókold meg Daesungot.
Daesung: Kösz.
Taeyang: Bocs haver. Csak azért mondtam, mert tudom úgy se meri.
Dany nem csak nem merte nem is akarta. Azonban nem akarta, hogy Taeyangnak igaza legyen. Oda ment hát Daesunghoz.
G: Dany ezt nem muszáj. Ha nem akarod nem kell megcsinálni.
Dany: De. Azért sem hagyom, hogy Taeyang győzzön.
Dany félt, de közelebb hajolt Daesunghoz. Mikor Dany már majdnem megcsókolta Daesungot G bekapcsolta a TV-t.
G: Skacok inkább TV-zük. Elég volt már ez a játék. Egyezzünk ki annyiban, hogy senki sem veszített. Oké?
Taeyang: Ne már haver.
G: Én már meguntam. Bocs.
Daesung: Hát oké.
Úgy tűnik Dany megúszta.
Mindenki leült. Daesung, T.O.P. és Taeyang a fotelbe. Dany lehuppant a kanapéra G egyik oldalára SeungRi pedig a másikra.
Dany: És mit nézünk?
Ezek után megnézték a Karate Kölyök 1. 2. és 3. részét. A fiúk ezek után inkább elmentek aludni. G és Dany még ott maradt. G a konyhában csinált valamit Dany pedig Gahoval játszott a kanapén. Majd G is oda ült Dany mellé. Ők tovább nézték a TV-t. Elég késő volt már Gaho már elaludt Dany ölében. Dany is már álmos volt, de még nem akart lefeküdni. Aztán a végén G válán között ki a feje. G ezek után átölelte. Dany kicsit ideges lett és a szíve egyre gyorsabban vert. Nem tudta mit csináljon. Idegességében elaludt. Mikor ezt G észre vette fogta Danyt és bevitte a szobába óvatosan persze, mert sem Gahot sem őt nem akarta felébreszteni. hiszen nem volt szíve felkelteni Gahot így ő még mindig Dany ölében aludt. Így is vitte be őket. Ezek után Dany úgy ébredt, hogy Gahot ölelgeti aki még mindig úgy aludt, mint az este. Csak az lepte meg, hogy közben őt is átölelte valaki. Nem más, mint G. Ettől újra zavarba jött és nem tudta mit csináljon. G viszont még aludt. Sőt amint Dany mozogni kezdett G egyre jobban szorította magához őt. Nem tudott szabadulni.
Dany: G (Halkan)
Semmi reakció.
Dany: G (Közepesen)
Dany: G (Hangosabban)
Ekkor G kinyitotta a szemét.
G: Szia.
Dany: Szia. Esetleg elengedsz?
G: Nem.
Dany: Mi? Miért?
G: Ha elengedlek akkor esetleg megint olyat tennél amit nem kéne. Így jobb ha nem.
Dany: Most miről beszélsz?
G: Tényleg nem érted?
Dany: Tényleg.
G: Tegnap. A csók. Mit gondolsz miért váltottam hirtelen? Nem azért, mert untam a játékot. Hanem, mert nem akartam, hogy megcsókold Daesungot.
Dany: De miért?
Dany tényleg nem értette G-nek a viselkedését. A kérdése után viszont már biztosan érthetőbbé vált a helyzet. Ahogy Dany feltette a kérdést G fogta és megcsókolta Danyt.
G: Mert szeretlek. Nem akarom, hogy más hozzád érjen és azt meg főleg nem akarom, hogy megcsókolj egy srácot főleg a szemem előtt. Nem számít mit mondasz. Az enyém vagy.
Majd szorosan magához ölelte Danyt. Dany egy pillanatra nem akart hinni a fülének és nem értette mi történt.
Dany: De hogy és miért? Én ezt nem értem. Te a példaképem vagy. Az egyik legjobb mind közül és most azt mondod nekem, hogy szeretsz engem? Engem? De miért engem? Ezt most csak azért mondod mert össze vagyunk zárva. Nem szerethetsz engem. Ez szabály ellenes. Ez...
Kicsit olyan roham szerűen jött ez az egész Danyből.
G: Nyugodj meg kérlek. Miért borultál ki ezen annyira és miért ne szerethetnélek pont téged? Meg lehet, hogy azért van, mert be vagyunk zárva, de e miatt ismertük meg egymást jobban. Nem értem miért borultál ki ezen. Te egy gyönyörű lány vagy, vicces, okos, kedves, jó fej és még sorolhatnám. Mért ne tetszhetnél? Persze ha te nem érzel irántam úgy semmit megértem. Ha csak a példaképed vagyok akit csodálsz és szeretsz megértem. Nem gond. Elfogadom.
Dany: Jó vagyis nem vagyis.... Én nem tudom, hogy mit érzek. Ráadásul fokozod állandóan. Most is ez a csók. Ez volt az első csókom.
G: Elnézést. De mi sem bizonyítja jobban amit érzek. Persze ezek alapján mindegy is. Hát akkor én megyek.
Majd G kiment a szobából. Dany pedig ott maradt Gahoval.
Dany: Ne nézz így rám. Te is tudod, hogy semmi jó nem származik ebből.
Aztán végül Dany is kiment a szobából. Meglepődve vette észre, hogy kint elégé sötétedett.
Dany: Fiúk mi van? Napfogyatkozás?
SeungRi: Nem. Tudod ezt estének hívják. Az egész napot bent töltöttétek G-vel összemelegedve. Mondjuk egész szép páros vagytok.
Dany: Miről beszélsz? Az nem.
SeungRi: Mikor reggel nem voltatok itt gondoltam benézek. Erre együtt találtalak titeket ahogy alszotok. Hehe mint egy szép kis család a 2 szülő kívül belül pedig a kisgyerek. Itt Gaho.
Dany: Azt mondod úgy feküdtünk?
SeungRi: Igen. Nem is tudod?
Dany agyán hirtelen átfutott minden.
Dany: SeungRi G hol van?
SeungRi: Azt hiszem kiment az udvarra.
Dany: Köszi.
SeungRi: De ha kimész .....
Dany nem is figyelt SeungRire és csak kifutott. Pedig jobban tette volna. Kint dermesztő hideg volt. Danyt viszont most ez érdekelte a legkevésbé. Dany megállt. G neki háttal ült kint egy fatönkön.
Dany: G.
G erre megfordult.
Dany: Elgondolkodtam. Eddig úgy gondoltam ez így nem jó. A példaképembe nem lehetek szerelmes és járnom vele vagy bármi hasonló teljesen rossz. Ráadásul ott vannak a rajongók is akik teljesen ki vannak fordulva magukból. Úgy gondoltam sokkal jobb ha békén hagylak és ennyi. Viszont most rájöttem, hogy... sz...
Ekkor G oda lépett Danyhez és megcsókolta. Majd magához ölelte.
G: Tetszett ez a kis beszéd, de most szerintem menjünk be mielőtt megfázol.
Miután bementek a többiek vigyorogva néztek rájuk.
Taeyang: Szóval meguntad a játékot és inkább TV-zünk?
G: Rendben talán nem azért volt, de nem hagyhattam, hogy Daesung kapjon csókot.
A fiúk ezután még jól elbeszélgettek. Persze Dany is. Egészen jól teltek a napjaik még így is, hogy be voltak zárva. Az se zavarta volna őket ha örökre ott kell maradniuk. Bár az kaja és ital hiányhoz vezetett volna. Na, de végül csak kimentették őket onnan.1 héttel később. A rajongók hadát eloszlatták és végül kijutottak a házból. Jó kis szünet volt. Az, hogy Dany szüleinek milyen volt ez az egész azt ne firtassuk, de megbeszélte velük a dolgokat. Amit egész higgadtan kezeltek annak ellenére, hogy a kislányuk 5 sráccal volt össze zárva 1 és fél hétre. Amikor azonban azt is közölte velük, hogy G és ő nos együtt vannak azt elég nehéz volt feldolgozniuk és meg is tiltották. Azonban ezzel nem értek semmit. Minden jó ha vége jó. Nem,de? Na már akinek. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése