2013. december 29., vasárnap

Bekerítve. 1.rész

Tudom a címe borzalmas, de jobb nem jutott eszembe. Az alap sztori itt már meg van egy ideje. Igaz valamiért én mikor írok a végén midig eltérek az eredeti elgondolástól, de most már mindegy. Röviden elkezdeném. Itt is egy magyar lányról van szó, de mivel itt elég nehéz elképzelni azt, hogy koncert van és ezek történnek így a történetünk helyszíne lehet megint Korea Seoul. Így a legegyszerűbb. Lehet lesznek benne abszurd dolgok amik egyáltalán nem így vannak, de remélem ez nem gond. Már csak a főszereplő neve hiányzik ami megint nehéz kérdés, de nekem valahogy nagyon megtetszett ez a Dany név. Ezért a főszereplőnk neve igen újból koreai tudom furcsa, de a magyar nevek valamiért nekem nem tetszenek.
A főszereplő neve:
Choi DanBi. Amit csak Choi Danyként használ.
Akkor kezdjünk is bele. Az pedig, hogy ki is lesz a bizonyos srác vagy srácok akik a történetben szerepelnek nem nehéz kitalálni. Ugyan is nem rég említettem őket. Igen. Természetesen Kwon Ji Young-ról és a BigBang-ről van szó. Kicsit zavarban vagyok emiatt,de mindegy. Inkább kezdeném. :)

Dany már alig várta, hogy meg láthassa a kedvenc csapatát élőben. A szülei nem szívesen, de elengedték. Igaz először még nem akarták. Hiszen Korea messze van és féltették a kislányukat. Azonban Dany annyira el akart menni a koncertre, hogy a végén nem tudtak nemet mondani neki. A lányuk még nem érte el a felnőtt kort így tulajdonképpen nem is utazhatna egyedül. A szülei azonban elintézték, hogy kivételt tegyenek vele. A szülei csak úgy mentek bele ebbe az utazásba ha minden órába felhívja őket. a koncert alatt persze nem kell. Plusz, hogy mindenféle önvédelmi dolgot magával visz, mint a gáz spray és ilyesmik. Még így is féltették, de a lányuk túl makacs volt és túl nagy volt az akarata. Így eljuthatott a koncertre. (Mellesleg igen a szülők még így is felelőtlennek tűnnek azzal, hogy csak úgy elengedik olyan messzire a lányukat egyedül, de azért az még ott van, hogy ők sem magyar országon voltak. Azért is kellett egyedül utaznia Dany-nek, mert a szülei nem voltak otthon. A szülei külföldön voltak. Olyan helyen ahova azért nincs olyan messze Korea, mint Magyarországhoz.)
Dany már nagyon izgatott volt. Az emberek hamar beözönlöttek a koncert nézőterére. Mindenki elcsendesült majd megjelent egy ember a színpad közepén. A koncert elkezdődött. G-Dragon kezdte a számot. Majd a többi tag is lassanként a saját részénél belépett és a színpadra fellépett. :) Nagyon nagy volt a buli. A rajongók sikítozása több Km-es körzetben elhallatszott. Szinte úgy tűnt mintha egész Seoul a rajongóktól zengene. Dany nagyon élvezte a koncertet és örült, hogy végre élőben láthatja a csapatot amiért úgy oda van. A koncert 2 órás volt. Telt múlt az idő és jöttek a jobbnál-jobb számok. Majd a zene lelassult és szép lassan elhallgatott. A fiúk még beszéltek egy kicsit. Vége lett a koncertnek. Az egész tér a rajongóktól zengett ahogy a fiúk levonultak a színpadról. Ez után a csodálatos koncert után Dany nem is kívánhatott volna többet. Mindenesetre hátra ment, mint még sok rajongó, hogy találkozhasson a fiúkkal. Igaz ő csak egy személlyel akart találkozni. Az volt minden vágya. Úgy érezte ezt meg kell lépnie. Dany ahogy meglátta GD-t ideges lett, de erőt vett magán és miután a többi rajongó úgy-ahogy leszakadt róla oda ment.
Dany: Elnézést uram. Vagyis......
GD lenézett rá. Majd megszólalt.
GD: Nyugi. Tegezz nyugodtan.
Dany: Rendben. Ne haragudj a zavarásért. Szóval G-Dragon nagy rajongód vagyok el kell mondanom, de nem csak azért vagyok itt, hogy ezt elmondjam. Szeretném elmondani neked ez után a bámulatos koncert után, hogy nagyra becsüllek. Én igazán felnézek rád. Szerintem te vagy a legjobb. Bevallom te vagy a példaképem. Igaz én egy kis országból jöttem ide és nem vagyok elég tehetséges, de egyszer majd én is szeretnék olyan lenni, mint te. Ezen is igyekszem. Szerintem tiszteletre méltó vagy amiért még csak 25 éves vagy, de már eddig eljutottál. Már kiskorodban is nagyon jó voltál és most itt állsz. Tisztelem a kitartásod. Főleg miután annyiszor beléd kötöttek és ügyet csináltak mindenből. Próbáltak lehúzni, de te nem hagytad magad és még mindig itt vagy. Jobban, mint új korodban. Én mindenesetre minden ügyben a pártodon állok. Igaz a cigis dolognál nem tudtam mit gondoljak, de te is csak ember vagy. Senki sem hibátlan és ezt elfogadom. Sokat jelentesz a számomra példaképként. Ezt szerettem volna neked személyesen is elmondani. Tudom most hülyének tarthatsz azért, mert ilyenekkel zaklatlak téged, de úgy éreztem még ha bolondnak gondolsz vagy semmibe is veszel ezt akkor is el kell mondanom neked. És tudd készülj fel pár év múlva már lesz egy ellenfeled ha rajtam múlik. Köszönöm, hogy meghallgattál még ha hülyének is gondolsz ezek miatt.
G-Dragon csak állt Danyvel szemben és csak nézett rá, de semmit sem szólt. Dany megijedt egy kicsit amiért GD egy szót sem szólt. Majd Taeyang oda szólt GD-nek.
Taeyang: G gyere. Indulnunk kell.
Dany: Ennyire béna volt amit mondtam? Sajnálom.
Erre G-Dragon megölelte Dany-t. Dany ekkor nagyon meglepődött. Miután G elengedte akkor már ő volt kicsit lefagyva.
GD: Nem volt béna. Sőt nagyon jó volt ezt hallani egy rajongótól. főleg ha ezt az utat is szeretné választani és egyszer még ő is Idol társ lehet.
Közben egyszer csak nem tudják milyen oknál fogva, de a rajongók megőrültek. Dany megijedt, hogy mi lehet. A rajongók G és Dany felé futottak. Dany nem tudta mit csináljon és lefagyott. A rajongók hada viszont akkor már elég közel volt. G megragadta Dany kezét és maga után húzva Danyt elkezdett futni az az autó felé. A fiúk meglepődtek mikor meglátták Dany-t. Ahogy beszálltak G gyorsan becsukta az ajtót.
G: Indulás.
SeungRi: G hát ez a lány? Miatta őrültek meg a rajongók?
G elmagyarázta a helyzetet bár maga sem értette teljesen, de úgy tűnik a rajongók Dany miatt őrültek meg.
SeungRi: Haver te aztán tudod, hogy kell ezt.
G: Jó. Honnan tudtam volna, hogy a rajongók megőrülnek?
SeungRi: Azért érthető. Ha ilyet mondanak az embernek akkor akaratlanul is meglágyul a szíve. Mond te lány, hogy hívnak?
Dany: A nevem Choi DanBi, de én a Dany-t szeretem.
A fiúk és Dany az út közben jól elbeszélgettek. Aztán oda értek a házhoz ahol a BigBang éppen lakott. (Tudom, hogy ez nem így van, de most máshogy lesz, mint igazából van)A ház gyönyörű volt. Egy részén nem fal hanem üveg volt a felén az alsó résznek ami a kertre nézett. Danynek is elállt a lélegzete amikor meglátta.

(Ilyesmi csak nem pontos az üveg elhelyezkedése)


Azért még pár példa:





A kert része ahol az üveg volt el volt kerítve egy elég szép átláthatatlan világosbarna fakerítéssel. A fiúk mikor oda értek meglepődve vették észre, hogy a rajongók útólérték őket és már majdnem be is kerítették őket. Az autó már nagyon nem tudott mozogni, de nem is tudtak volna hová menni. Sietniük kellett, hogy beérjenek a házba mielőtt teljesen bekerítenék őket.
Dany: És most?
T.O.P: Bemegyünk. Jobb mintha az autóban kerítenének be minket. Minnél gyorsabban bejutunk annál jobb. Aztán majd kitalálunk valamit.
G: Siessünk.
Dany: És én?
G: Te is jössz.
Dany: De nekem haza kell mennem.
G: Sajnálom, de innen már nem tudsz, hogy elmenekülni.
Dany: Egy próbát megér.
G: Nem ajánlom még összetaposnak.
SeungRi: Igen jobb ha maradsz még lecsendesednek a dolgok. Remélhetőleg nem sokára.
T.O.P. : Akkor induljuk. Én indulok kívánjatok szerencsét.
T.O.P. kiszállt és futott ahogy tudott. követték őt a többiek is. Utoljára G és Dany maradt.
G: Menjünk.
Dany: Sajnálom, hogy miattam ez lett.
G: Felejtsük el. Én is hibás vagyok. Na, de menjünk mielőtt itt ragadunk.
G megragadta Danyt és már futott is ahogy tudott. Épp, hogy el tudtak menni és épp, hogy beértek mielőtt a rajongók elkapták volna őket.
Dany: Akkor most itt ragadtunk?
G: Úgy tűnik.
Taeyang: Hát nézzük a jó oldalát. Egy kis lazítás nem árt. Úgy sem tudunk mit csinálni.
Dany: És ha telefonálunk valakinek? Mondjuk a rendőröknek és akkor azok szét oszlatják a tömeget?
Taeyang: Nincsenek azok annyian és annyi erejük sincs, hogy sikerüljön.
Dany: A hozzáállásod nem a legjobb. Szerintem meg kéne próbálni.
Dany a telefonja után nyúlt, de nem találta.
Dany: Azt hiszem elvesztettem a telefonom. Basszus. Lehet, hogy kiesett a zsebemből futás közben valahol.
A fiúk is elkezdték keresni a telefonjukat. Mondhatjuk szerencsének vagy akár balszerencsének is, de úgy látszik egy rugóra jár az agyuk. Mivel a fiúk közül mind a kocsiban hagyta a telefonját. Kivéve Daesung aki már előtte elvesztette. Így neki nem is volt.
Taeyang: Erről ennyit. 
SeungRi: Itt leszünk egy ideig.
G: Bocs Dany, de nem úgy tűnik, hogy egy könnyen haza jutsz.
Dany: Csak nem tarthat ez olyan sokáig. Hiszen elég ismertek vagytok csak segítenek.
G: De ez a ház mindenen kívül esik és most egy pár hétre szünetünk van. Nem valószínű, hogy keresni fognak és segítenek, mert nem tudják, hogy mi van velünk.
Dany: Akkor úgy tűnik Taeyangal kell egyet érteni. Itt így már semmit sem tehetünk.
Dany fogta magát és ő is lehuppant a kanapéra amin Taeyang ült. Dany kicsit szomorú volt, hogy nem tudnak onnan kijutni, de a végén beletörődött. Nem az, hogy nem örült, hogy velük lehet, de nem így.
Daesung: Nem tudom ti, hogy vagytok vele, de én lefekszem. A mai nap fárasztó volt.
Daesung olyan nyugodtan beszélt, mintha semmi baj nem is lenne és minden oké lenne.
SeungRi: Egyet értek én is megyek. Ez a nap már túl sok volt egyszerre.
A fiúk egyenként szépen elmentek aludni a végén már csak Dany és G maradt.
G: Te is leakarsz feküdni?
Dany: Hm?
G: Te is le akarsz feküdni?
Dany: Aha. Addig sem vagyok ideges, míg alszom.
G: Gyere megmutatom a szobád.
G elvezette Danyt egy szobához. Ahogy G kinyitotta az ajtót az ajtón egy kiskutya ugrott ki egyenesen Danyre. Nem más természetesen, mint Gaho. Olyan lendülettel ugrott ki Gaho az ajtón, hogy Dany elesett vele.
Dany: Szia Gaho. Te még aranyosabb vagy, mint gondoltam. :)
G: Bocs Gaho miatt.
Dany: Semmi gond. Szeretem a kutyákat. Ráadásul Gaho olyan aranyos. Mindig tetszett amikor képen láttam, olyan aranyos volt, de élőbe még aranyosabb. Én is szerettem volna egy ilyen fajtájú kutyát, de aztán nem lett, mert már van 2 kutyám és a szüleim nem akartak még egyet venni.
G: Hát legalább amíg itt vagy összeismerkedhetsz vele.
Dany: Igen.
G: Akkor én megyek feküdj le nyugodtan. Én átmegyek SeungRihoz.
Dany: Ez a te szobád? Én nem akarlak kitúrni.
G: Nem túrsz ki. Én adom át a szobám önként.
Dany: De nem kell elmenned. Ez a te szobád. 
G: De-de. Nem gond. Mellesleg szerencséd van, mert ebben a házban vannak a különböző jelmezek stb. mivel gondolom neked más ruhád nincs. Így ez is meg van oldva.

(Nem bírtam ki. Ha már különböző jelmezek stb. akkor párat ezek közül: )














(XD)

G: Azért Gahot bent hagyom. Nem baj?
Dany: Dehogy. Legalább lesz társaságom. :)
GD kiment a szobából és egyedül hagyta Danyt.
Dany: Hát itt vagyunk Gaho.
Kis idő múlva Dany lefeküdt aludni. Dany már majdnem elaludt amikor az ajtó kinyílt.
G: SeungRi kidobott. A többiek sem engedik, hogy ott aludjak. Nem baj ha itt alszom? Persze csak a földön.
Dany: Nem, de ez a te szobád. Nem kéne inkább nekem a földön aludnom?
G: Nem. Te vagy a lány már csak nem hagyhatom, hogy földön aludj.
Dany: De
G: Nincs, de jó lesz ez így.
Dany: Hát rendben.
Majd Dany elaludt. Reggel mikor felébredt azt érezte mintha valami hozzáértne. Persze akkor még a szeme nem volt kinyítva. Gondolta Gaho feljött az ágyra és ott feküdt. Majd mikor Dany kinyitotta a szemét egyszerre volt meglepődve, megijedve és jött zavarba. Amit érzett az nem Gaho volt. G ott feküdt mellette és átölelte őt. Dany nem tudta mit csináljon annyira zavarban volt. Aztán hirtelen G is felébredt és feleszmélt. Annyira visszakozott meg minden, hogy a végén leesett az ágyról.
G: É-én sajnálom. Nem direkt volt. Biztos csak álmomban oda feküdtem és Gahonak néztelek.
Dany: Mindegy. Felejtsük el. Én is tévedtem már meg. De akkor Gaho hol van?
G: Nem tudom.
Gaho eközben egész idő alatt az ágy alatt szundikált. Kis keresés után szerencsére rájöttek, hogy ott van. Dany az ágyon feküdt az ágy alá nézett és boldogan látta, hogy Gaho ott van.
Dany: Gaho.
Gaho szép lassan oda sétált. Dany fogta Gaho-t és felemelte a levegőbe.
Dany: Szia Gaho. Hát meg vagy.
Majd, mint ahogy az eszkimók ő is orrdörzsöléssel köszöntötte Gaho-t. Aztán megölelte. Igaz nem rég ismeri Gahot személyesen, de nagyon megszerette. Ezek után Dany kiment. Mivel mása nem volt azok közül kellet felvennie valamit amik jelmezek voltak vagy ilyesmik. Nem a legnagyobb örömére, de pont egy szoknyát fogott ki amit nem nagyon szeret hordani, de ez van, ezt kell szeretni. Ezek után kiment a fiúkhoz. Mikor a fiúk meglátták egyszer csak csend lett és egyikük sem tudott megszólalni.
Dany: Annyira rossz?
G: Ellenkezőleg. Neked sokkal jobban áll, mint ahogy nekem valaha is állt.
Dany: Köszi, azt hiszem.
SeungRi: Hát az biztos, hogy G-nél szebb lány vagy.
Dany: Kösz, azt hiszem. Kicsit furcsa ilyeneket hallani. Nem azért. És egyáltalán mit tudunk egész nap csinálni itt?
T.O.P: Játszani?
Taeyang: TV-zni.
Daesung: Beszélni?
G: Mindet. De először ennyi kéne nem?
SeungRi: Dany?
Dany: Mi van? Ne nézz rám. Én még a legegyszerűbb kaját sem tudom megcsinálni.
G: Nyugi fiúk én már megcsináltam a reggelit.
Mindenki a pulthoz ült és nekikezdett. igaz csak gabonapehely volt és tea, de az is valami. Dany ahogy a szájába tette már köpte is ki.
Dany: Mi a fene ez? Olyan íze van, mintha valaki megfürdött volna benne és utána oda adta volna, hogy együk meg.
G: Pedig úgy csináltam ahogy kell.
Dany: Hogy? Mond el pontosan.
G belekezdett a magyarázásba. Később kiderült, hogy azért volt olyan íze a kajának, mint a víznek amiben megfürödtek, mert SeungRi volt olyan kedves és a mosogatóba mosta a ruháit vagyis áztatta és erről senkinek sem szólt. Később pedig az a víz került a kajájukba.
Dany: Fúj.
Daesung: Haver ezt muszáj volt?
Taeyang: Miért nem a mosógépben mostál?
SeungRi: Elfelejtettem és amúgy sem tudom használni rendesen. Múltkor is árvíz volt mikor használtam.
Dany: Ha legközelebb ilyen van akkor szólj valakinek aki tudja, hogy működik és ne a mosogatóban most a piszkos ruhád.
SeungRi: Miért? Te majd kimosod nekem?
Dany: Azt nem, de a gépet esetleg elindítom, hogy kimossa neked.

Hogy mi fog még Dany-vel és a fiúkkal történni a történet során azt a következő részben tudhatjátok meg.
Örvendtem. :) Kívánjatok nekik sok sikert. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése