2013. december 29., vasárnap

Start New Story.

Sziasztok. Hát újra itt vagyok. Igaz sok idő nem telt el. Keke. Na jó úgy döntöttem megpróbálok egy csapatot összehozni és róluk írni. Most kicsit mást, mint a T.O.

Most tényleg létező nevekkel dolgozom. A csapat egy 7 tagú lány csapat. a neveket direkt kinéztem egy helyről és azokat választottam ki amik szerintem a legjobbak. A tagok egyike fiú nevet kapott. Jól tudom ,hogy a Zen az fiú név, de nem bírtam ki, mert ez a név szerintem nagyon jó és muszáj volt, hogy egy ilyen nevű lány is legyen.

A tagok tehát:

Cho-Hee

Gi

Danbi

Daw

Wanwisa

Arich

Zan

A csapatban így van 3 koreai tag, 3 thai és 1 japán nevezetű lány is van, de nemzetiség szerint ő nem teljesen Japán. A további dolgon még dolgozom.

Tagok:

Cho-Hee

Név: Choi Cho-Hee
Művésznév: Cho
Kor: 20
Pozíció: Vocal
Nemzetiség: Koreai

Fekete hosszabb haj.

Gi

Név: Gi Young
Művésznév: Gi
Kor: 19
Pozíció: Rap
Nemzetiség: Koreai

Rövid fiúsabb haj. Vöröses.

Danbi

Név: Danbi Lee
Művésznév: Dani
Kor: 19
Pozíció: Vocal
Nemzetiség: Koreai

Rövid fiúsabb haj. Barna.

Daw

Név: Daw Lee
Művésznév: DaW
Kor: 19
Pozíció: Leader, Rap
Nemzetiség: Thai

Rövid fiúsabb haj. Fekete

Wanwisa

Név: WanWisa Lee
Művésznév: WL
Kor: 17
Pozíció: Dance
Nemzetiség: Thai

Hosszú vöröses haj.

Arich

Név: Arich Lau
Művésznév: Arich
Kor: 19
Pozíció: Rap
Nemzetiség: Thai

Félhosszú vöröses haj.

Zen

Név: Zen Young
Művésznév: Z
Kor: 17
Pozíció: Rap, Maknae
Nemzetiség: Japán-American

Rövidebb zöldeskék haj.

A csapat neve pedig a végén ez lett:

M:HSCP

vagyis

Motto: Hard, Strong, Confident, Perfect

A csapat színe,mint Zen haja zöldeskék. Ahogy látszik.

Rajongók:

Cho: C's
Gi: G's
Dany: Danys
DaW: Dawens
WL: WW's
Arich: A's
Z: Z's

M:HSCP : Military:s 

Pluszban ebből az az ötletem adódott, hogy én is azt csinálom, mint az AlphaBAT persze nem pont.  Én a katonai rangoknak megfelelően írtam. igaz ez lehet nem a legjobb ötlet, mert olyan mintha meg lenne mondva, hogy ki milyen jó, mert be vannak osztva. Pedig nem így van.


Cho Főhadnagy

Gi Vezérezredes

Dany Vezérőrnagy

DaW Tábornagy

WL Ezredes

Arich Őrnagy

Z Vezérőrnagy

Őszintén most, hogy ezek leírtam elbizonytalanodtam. Nem tudom folytatom e. Tudom jó hülye vagyok, hogy ezt csinálom, de nekem ez túl nagy falat. Bocsánat. Még meglátom mit csinálok.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése