2013. december 29., vasárnap

M:HSCP 1.rész

A lányok idegesek voltak. Csak nemrég tudták meg, hogy egy csapatot fognak alkotni innentől kezdve. Addig viszont még, hogy menjen a szekér sok dolguk volt. A csapatnak debütálnia kellett. (Mellesleg a csapat a SimTong-nál van.)
Igazgató: Miután megtudtátok, hogy innentől egy csapat lesztek már csak el kell kezdeni a munkálatokat. Az első és legfontosabb a csapat neve és a ti művésznevetek, de ezt ti is tudjátok. Ha jól tudom az már meg van.
DaW: Igen uram.
Igazgató: Most pedig el kell kezdenünk elkészíteni a Teasereket és a debütáló számotokat. A számot rátok bízhatom igaz?
Dany: Nyugi uram. Rajta leszünk.
Igazgató: Rendben. Az első két tag akiket bemutatunk ti lesztek Daw és Danbi. Vagy szólítsalak DaW-nak és Dany-nek? Na rendben. Akkor remélem felkészültetek.
Arich: Már amióta idejöttünk kész vagyunk.
igazgató: Jó ezt hallani. Akkor jó munkát lányok. És Daw és Dany várlak titeket holnap a teaser felvevése miatt.
Daw: Igenis.
Majd az Igazgató elment és ott hagyta a lányokat.
WL: Hű én már ideges vagyok.
Cho: Én is.
Dany: Nyugi lányok. Akkor mi legyen a számmal?
DaW: Z rád bízhatjuk?
Z: Persze. Megoldom. Sec perc alatt kész lesz.
DaW: Rendben.
Már esteledett. A lányok a szobájukban voltak. Helyesbítve DaW, Gi és Dany szobájában. Kivéve Z-t. Aki még a számon dolgozott. Mind beszélgettek. Majd nyílt az ajtó. Z lépett be.
Z: Azt hiszem kész vagyok. Van még javítani való rajta, de szerintem egész jó lett.
A lányok átnézték az egészet aztán együtt elkezdték kicsit igazítgatni és a végén egy igazi ütős szám jött ki belőle.
DaW: Azt hiszem meg vagyunk. Reméljük ez elég jó lesz.
Z: Reméljük.
Ezek után mindenki ment a saját szobájába. (Z és Arich aludt egy szobában, Cho pedig WL-el) Daw ezek után a számítógépével kezdett szöszölni. Közben Gi és Andy oda ugrott DaW-hoz.
Dany: Mit csinálsz?
Gi: Ja késő van. Ne kockulj DaWy.
DaW: Nem kockulok. Eddig a zenén dolgoztam. Most pedig észre vettem, hogy az igazgató küldött egy e-mailt.
Gi: Mi van benne?
DaW: 2 nap múlva lesz egy nagy buli ahol elég sok Idol és csapat meg banda ott lesz és mi is meg vagyunk hívva.
Dany: Ez király.
Gi: Jó kis ünneplés. Hiszen addigra készen leszünk. Nem?
DaW: De igen.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sajnálom tudom, hogy ez már tényleg kész, hogy ezt csak így itt hagyom, de nekem ez túl sok. Nem úgy csak 7 lány és mind mások. Nem egy egyszerű eset. Meglehet, hogy később még folytatni fogom, ha már felkészültem rá, de most nem tudom. Bocsánat. Tudom ez elég idegesítő kezd lenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése