2013. december 24., kedd

Ne menj el. 2.rész

Szóval Chi-nek sikerült felszállnia a gépre. Az út elég hosszú volt. Chi mellett egy öreg ember ült. Akivel beszélgetett az út alatt.
Öreg: És kisasszony minek megy maga Koreába? Elég fiatalnak tűnik ,hogy egyedül utazzon.
Chi: Tudom ,de muszáj oda mennem. Tudja a Koreai nagyon jó mármint Dél. Nem azt mondom ,hogy Észak rossz ,de oda nem mennék el. Na ,de azért kell Dél-Koreába mennem ,mert van egy srác akit nagyon szeretek. Tudja ő egy Idol vagyis sztár és vissza akar vonulni és ezért megyek oda ,hogy ez ellen tegye valamit vagy nem is tudom. Tudom ,hogy elég őrültnek látszom így na és ,hogy csak magamra gondolok azzal ,hogy valakit vissza akarok tartani ,de nem bírnám ki ha nem láthatnám és hallhatnám őt. Hülyeség tudom.
Öreg:Nem az. Hiszen az ilyen kis tini lányok ilyenek. Oda vannak azokért a nagy sztárokért. Mondjuk még olyanról nem hallottam ,hogy egy rajongó elutazott volna egy sztárhoz és meg akarja győzni ,hogy ne vonuljon vissza.
Beszéltek egy ideig. Hiszen volt idő rengeteg. Az út kb. tartott vagy 2 napig. Közben Chi-t a szülei hívták ,de nem vette fel soha ,mert félt ,hogy csinálnak valamit és a végén még sem tudja megtenni az amit akar. Mondjuk oda szólnak a repülőtérnek és vissza küldik őt egy másik géppel vagy bármi más. Ő nem kockáztat. Majd ha ott lesz és biztos lehet benne ,hogy a szülei nem tudják megállítani akkor majd beszél velük. Ezt elhatározta magában. 2 nap elteltével Chi megérkezett Koreába. Leszállt a gépről majd megállt. Fogalma sem volt ,hogy mihez is kezdjen hirtelen. Ott volt Koreában ,de hogy tovább? Hiszen Korea nagy ő pedig csak egy porszem benne. Elvitte magával a laptopját és gondolta akkor hát megkeresi ,hogy hol is van az Ent. Nagy nehezen ,de a végén sikerült megtalálnia az Ent. helyét. Már csak az volt a kérdés ,hogy fog oda jutni? Hiszen nem elég ,hogy az utcákat és a helyet és még a közlekedést sem ismerte ,de még a nyelvet sem érti. Persze remélte ,hogy vannak akik értenek angolul. Hiszen az mindenütt kötelező nyelv. Igaz Chi nem igazán szeret idegenekkel beszélni és főleg útba igazítást kérni ,de muszáj volt. Oda ment hát valakihez akit először meglátott az egy öreg nénike volt. Bele is kezdett angolul (,de én az angolt is magyarul írom. Viszont vegyétek úgy ,hogy ő innentől mindenkivel angolul beszél és mások is angolul beszélnek. Csak úgy nehéz lenne leírni)
Chi: Jó napot. Megtudná mondani ,hogy jutok el az NH-hoz?
Közben felé tartotta a LapTop térképét. Sajnos a nő még angolul sem tudott. Így nem tudott segíteni. Chi tovább próbálkozott ,de már fiatalabb korosztállyal. Hiszen azok már csak tudnak angolul. Oda ment egy hozzá hasonló korú lányhoz.
Chi: Szia. Meg tudnád mondani nekem, hogy jutok el az NH-hoz?
Közben mutatta a LapTop térképét.
Lány:Igen. Ha adsz egy papírt leírom neked ,mert elég hosszú lenne ahoz ,hogy meg tudd jegyezni fejből.
a lány tehát leírta Chi-nek ,hogy tud eljutni az NH-hoz.
Chi: Köszönöm.
Lány: Nincs mit ,de most siess ,mert a busz mindjárt indul.
Chi:Ja oké és kösz még egyszer.
Aztán Chi már futott is szerencséjére pont indulás előtt ugrott fel a buszra. Utazott egy ideig és átszált egy pár helyen erre-arra. Utazott jó pár órát ,de csak megérkezett oda ahová kellett neki. Már vele szemben volt az NH épülete. Indult is volna be már az ajtónál állt ,de akkor észre vette ,hogy az ajtó zárva van.
Chi: Mi a franc?
Bent meglátott egy férfit. Elkezdett hát kopogni az ajtón. a férfi nem nyitott ajtót. Csak rázta a fejét.
Chi: Ne már. Mi a fene van?
A férfi csak tovább rázta a fejét. Chi viszont ettől egyre jobban felbőszült és elkezdte rugdosni az ajtót. Ezért a férfi a végén csak kinyitotta az ajtót.
Férfi:Ezt kérném azonnal fejezze be.
Chi: Majd ha beenged.
Chi megpróbált bemenni ,de a férfi nagy karja útját állta.
Férfi:Nem jöhet be.
Chi: Miért? Fontos dolgom lenne. Az a baj ,hogy nem vagyok hivatalos alak vagy olyan aki ide jár? Csak beszélnem kell valakivel vagy valakikkel. Na engedjen be szépen még kedves vagyok.
Férfi:Nem jöhet be.
Chi: Azért is be fogok menni ,nem azért jöttem ilyen messzire ,hogy egy ilyen emberke az utamat állja mikor már majdnem elértem a célhelyszínemet. Menjen már az utamból.
Férfi:Nem jöhet be. Nem azért, mert kívül álló. Hanem, mert már mindenki elment. Persze annyira be akar jönni segíthet nekem takarítani.
Chi: Azt mondja ön itt a takarító?
Férfi:Miért minek gondolt?
Chi:.....
Férfi:Na menjen szépen haza. Ma már nem fog itt beszélni senkivel rajtam kívül. Na sipirc.
Chi: Jó-jó megyek ,de még vissza jövök.
Férfi:Csak nem?
Chi elindult valamerre ,de közben hátulról még hallotta a férfi hangját: Milyen őrült gyerekek nincsenek már errefelé.
Chi: Még ,hogy őrült? Végül is meglehet. Hiszen eljöttem egészen idáig csak DongHo miatt. Ilyet csak egy őrült rajongó tenne. Nem, de?
Chi sétált és közben eszébe ötlött. Menjen haza? Hiszen nem is itt lakik. Hová a fenébe mehetne éjszaka? Fogalma sem volt mit csináljon. Szállodába nem akart menni, de ha akart volna akkor sem tudja hol találhatna szállodát és annyi pénze sem volt. Ráadásul a pénzét sem váltotta át. Így még fizetni sem tudna. Nézegette hát a térképét és sétált. Közben besötétedett. Ő csak járkált fel-alá az utcákon. Majd egyszer csak észre vett valamit a papíron amire a lány írta az útvonalat. A papíron ott volt egy cím. Nem tudta mire gondoljon ,de más választása úgy sem volt. Így elment hát a címre. Szerencséjére nem is volt olyan messze tőle a papírra írt cím. Kicsit ideges volt ,hogy mire is számítson ,de erőt vett magán és bekopogott az ajtón. Az a lány nyitott ajtó aki útba igazította.
Lány:Szia.
Chi: Szia. Bocs a zavarásért csak a papírra rá volt írva ez a cím és...
Lány:Nem gond. Tudom. Direkt oda írtam a címem ,mert láttam rajtad ,hogy nem ide valósi vagy és nem tűntél túl tájékozottnak sem. Plusz mivel az NH-t kerested gondoltam ,hogy nem látogatóban vagy itt. Ezért gondoltam leírom a címem ha esetleg ne lenne hová menned. Csak egy kósza ötlet volt ,de úgy tűnik igazam lett.
Chi: Igen, úgy tűnik.
Lány: Gyere be. Amúgy a nevem Min. És téged ,hogy hívnak?
Chi: Chi-Young vagyok ,de röviden szólíts csak Chi-nek.
Min: Oké Chi. Mond ha nem titkos akkor megmondod miért is jöttél pontosan ide? Mármint ide Koreába. Mivel az látszik ,hogy még messziről sem vagy ide valósi vérben sem.
Chi: Nem titok ,de túl furcsa ,hogy elmondjam. Őrültnek fogsz tartani.
Min: Miért tartanálak? Igaz még nem ismerlek túl jól, de nem tűnsz olyan őrült fazonnak. Mivel az NH-t kerested így gondolom ahhoz van valami köze az idejövetelednek. Igazam van?
Chi: Hát végül is igen.
Min: Na és mit akarsz ott? Esetleg te is szeretnél ott leszerződni?
Chi: Mondjuk nem lenne rossz, de nem ez okból vagyok itt.
Min: Akkor miért?
Chi sóhajtott egyet majd kinyögte.
Chi: DongHo.
Min: DongHo?
Chi: DongHo.
Min: Mi van vele?
Chi elmagyarázta hát ,hogy ,hogy is van ez az egész.
Min: Te most tényleg azért repültél ide, olyan messziről és buszoztál olyan sokat. Majd veszekedtél a takarítóval ,mert nem akarod ,hogy DongHo eltűnjön?
Chi: Röviden? Igen. Őrült vagyok mi?
Min: Nem szerintem nem vagy őrült. Te csak nagyon szereted DongHo-t. Szerintem ez aranyos és szép.
Chi: Aranyos és szép?
Min: Igen. Az is tuti ,hogy te vagy a legnagyobb rajongója ,ha olyan messziről eljöttél és ilyen sok mindent csináltál, csak, mert szereted és nem akarod, hogy eltűnjön. Látszik rajtad, hogy sokat jelent neked.
Chi: Sokat. Tudom furcsa, de igen nagyon sokat jelent nekem még úgy is ,hogy személyesen nem ismerem.
Min: :) Na, jó. Menj feküdj le. Holnap korán kell kelned ,hogy bemehess az NH-ba. Van már ötleted mit is fogsz ott csinálni?
Chi: Nincs, de eddig sem volt semmire ötletem. Minden csak úgy jött. Majd improvizálok.
Min: Rendben. Te tudod. Jó éjt.
Chi: Jó éjt.
Chi még egy ideig nem aludt csak gondolkodott. Milyen kedves Min-től ,hogy beengedte őt magához. Ráadásul úgy ,hogy nem is ismeri őt és nem tud róla semmit. Pluszban még milyen jó fej is vele. Viszont azért örült ,hogy találkozott Min-nel így legalább nem lesz már egyedül. Gondolkodás közben elaludt.
Min: Jó reggelt. Kelj fel. Siess.
Chi: Még öt perc.
Min: Nincs öt perc.
Chi nem akart felkelni. Így Min fogta magát és nyakon öntötte Chi-t langyos vízzel.
Chi: Ááááá
Min: Csak felkeltél.
Chi: Ezt azért jobban is meg lehetett volna oldani. Na ,de mindegy, azért kösz a keltést még ha elég rossz is volt.
Min: :) Nincs mit. Na ,de készülj.
Chi: Oké.
Chi összeszedte gyorsan magát.
Min: Sok sikert Chi.
Chi: Kösz Min és azt is ,hogy itt aludhattam.
Min: Bármikor.
Chi: Kösz. Szia.
Min: Szia.
Aztán Chi neki indult az NH-hoz vezető útnak. Úgy volt vele ha a takarító megint az útját állja ő tutira leüti. Kis idő elteltével vagyis hát 1 óra múlva Chi oda ért az NH-hoz. Kicsivel azután ért oda ,hogy a főmuftik és a U-Kiss pár tagja bement. Chi már megint ott volt és szembe állt az NH-val. Majd erőt vett magán és megfogta a kilincset. Az már megint zárva volt. Chi csak úgy ,mint előző nap elkezdett kopogni és most is ahogy tegnap a takarító jött oda. Viszont most rögtön kinyitotta az ajtót.
takarító: Szóval már megint itt van a kisasszony?
Chi: Igen és úgy tűnik maga is.
takarító: Reméltem, hogy ma nem találkozok magával ,de ha már itt van akkor inkább beengedem ,mert nem akarom ,hogy megint megrugdossa az ajtót. Aztán semmi rugdosódás, verekedés vagy ilyesmik, mert akkor rögtön kivitetik magát a biztonsági őrökkel.
Chi: Oké, megértettem. Amúgy sem állt szándékomban megverni vagy megrugdosni senkit.
takarító: Örömmel hallom.
Chi: Viszlát.
takarító: Reméljük nem.
Chi: Köszönöm.
Chi mivel nem ismerte az épületet nem tudta hová menjen. Elkezdett hát mászkálni minden felé. Gondolta egyszer csak ráakad a tagokra. Nem is hiába. Igaz nem volt könnyű feladat, de a végén Chi megtalálta a srácokat. A második legfelső emeleten voltak egy üvegszobában ami átlátszott. Ami igazából nagyon pofás volt. Nagyon jól nézett ki. Hirtelen nem tudta mit is mondjon nekik. Gondolta na majd ha oda ér csak jönnek maguktól a szavak. Oda állt hát a fiúk pont háttal ültek neki.
Chi: Sziasztok.
Erre a fiúk felfigyeltek.
Chi: Tudom furcsa, hogy itt egy idegen lány és ráadásul nem is ebből az országból, de DongHo-val szeretnék beszélni.
SooHyun: DongHo már kilépett a csapatból. Nem tudsz róla?
Chi: De igen. Pont ezért kell vele beszélnem.
Kiseop: Amúgy te mit keresel itt? Rajongóknak nem szabadna bejönnie.
Chi: Mint mondtam DongHo-t keresem. Mellesleg nem kell félni, nem vagyok én valami őrült rajongó aki itt nektek támad meg minden. Ja és lehet ,hogy nem kéne beengedni ,de mégis beengedett a takarító. Mondjuk amit csináltam a drága ajtójával nem is csodálom.
Kiseop: És még te mondod ,hogy nem vagy valami őrült rajongó mikor épp most mondtad ,hogy még a takarítót is addig piszkáltad míg be nem engedett.
Chi: Te ezt nem érted. Igenis nem vagyok őrült rajongó. Vagyis nem tudom. Én csak DongHo-val akartam beszélni. Igaz lehet az ajtót nem kellett volna megrugdosnom, de mindenképp beszélni akartam DongHo-val. Tudom ,hogy egy jó Fan-nak az a dolga ,hogy elfogadja amit az Idol akar, de ezt nem tudtam megtenni. Sajnálom. Eljöttem Magyarországról a szüleim tudta nélkül egy repülővel amin nem is utazhatnék egyedül egészen Koreáig. Aztán eljöttem ide és még a takarítót is terrorizáltam csak, hogy azt mondhassam DongHo-nak, hogy ne tegye azt amit szeretne. Csak, mert nem bírom ha nem láthatom őt vagy nem hallhatom a hangját. Talán igazad van. Haza megyek. Ennek semmi értelme nem volt.
Kevin közben oda ment Chi-hez.
Kevin: Figyelj. Igaz ez nem normális amit csináltál, de látszik ,hogy azért csináltad ,mert nagyon szereted DongHo-t. Meglehet, hogy őrült rajongó vagy, de én csak örülnék ha egy ilyen rajongóm lenne. Aki ennyi mindent megcsinál csak miattam. Mellesleg ha kívülről nézünk nem tűnsz egy őrült rajongó alkatnak.
Chi: Nem is vagyok az, csak .................. Nem tudom.
Kevin: Lehet ,hogy nem jó ötlet, de nem bírom ezt tovább. Megadom, hogy hol éred el DongHo-t.
Chi: Tényleg?
Majd Kevin egy papírt nyomott Chi kezébe.
Kevin: Igen. De aztán ne bánjam meg.
Chi: Nyugi nem fogod. Köszönöm.
Majd Chi megölelte Kevint.
Chi: Akkor én megyek is. Szegény takarító nem fog örülni ,hogy máris elmegyek ,mert újra találkoznia kell velem ,de mindegy. Jó volt látni titeket. Sziasztok.
Kevin: Várj kikísérlek.
Chi: Oké. Sziasztok fiúk.
SooHyun: Hali.
Eli: Ég áldjon.
Kiseop: Ne már Kevin.
Aztán Chi és Kevin elhagyták az emeletet és már nem hallották a fiúkat.
Kevin: Ne vedd magadra amit Kiseop beszél.
Chi: Áh nem zavar. Megértem én, hogy miért ilyen. Én is ilyen lennék. Sőt remélem, hogy majd egyszer ilyen lehetek.
Kevin: Ezt hogy érted?
Chi: Egyszer majd én is szeretnék Idol lenni itt. Tudom furcsa elképzelés főleg tőlem aki még csak nem is ázsiai még vér szerint se, de ez a vágyam.
Kevin: Akkor miért nem próbálod meg?
Chi: Nem tudom. Még nem merem és még a suli is ott van. Nem akarom csak úgy ott hagyni. Innen meg messze van, hogy bejárjak. Ráadásul az sem biztos, hogy elég jó lennék.
Kevin: Nem tudod meg ha meg sem próbálod.
Chi: Igaz. El kell ismernem tök jó fej vagy.
Kevin: Miért nem ilyenre számítottál?
Chi: De igen.
Kevin: Akkor miért lep meg?
Chi: Hiszen mindenki más a környezetétől függően. Nem lehettem biztos benne ,hogy így is olyan vagy, mint a fiúkkal.
Kevin: Hát most már tudod.
Közben a bejárathoz értek.
takarító: Jaj ne. Maga már megint itt van?
Kevin: Bae ne legyen már ilyen ellenszenves vele. Tényleg el is felejtettem megkérdezni ,hogy mi a neved?
Chi: Chi-Young. Röviden csak Chi.
Kevin: Szóval ne legyen már ilyen ellenszenves Chi-vel.
takarító: Már maga is védi? Látta mit művelt az ajtóval? Mondjuk mire számítottam maga sem sokkal jobb ,mint ő.
Közben Kevin oda súgott Chi-nek.
Kevin: Nyugi Bae amúgy mindenkivel ilyen szokott lenni.
Chi: Az még nem is zavarna csak a magázás. Nem vagyok én 40 éves, hogy kisasszonyozzanak.
Kevin: Őrülj neki, hogy téged csak kisasszonyozik. Engem állandóan cikizik a külsőmmel és ezért úgy beszél rólam mintha nő lennék.
Chi erre felnevetett.
Kevin: Ne nevess, nem vicces. Ciki.
Chi: Azért néha kicsit tényleg lányos vagy.
Kevin: Kösz.
Chi: De neked ez áll jól. Te ettől csak aranyosabb vagy.
Kevin: Így gondolod?
Chi: Igen, de hiszen szerintem minden rajongód így gondolja és még sosem hallottad?
Kevin: Nem igazán. Főként csak a sikítozást hallom. Mást nem.
Bae: Na most akkor elmegy a kiasszony vagy a kisasszonyok vagy mi lesz?
Kevin szúrósan ránézett Bae-ra. Chji pedig nevetett egyet.
Chi: Megyek. Hát örültem a találkozásnak "kisasszony". :)
Kevin: Ne kezd te is.
Chi: Jó. Na megyek, mert sietnem kell. Köszönöm a segítséget Kevin. Szia.
Kevin: Szia.

Vajon Chi megtalálja DongHo-t? Mi történik még a továbbiakban Chi-val? A következő részben kiderül.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése