2014. április 11., péntek

The newest story.

Sziasztok. Hát újra itt vagyok. Már izgulok kicsit a következő sztorik miatt. Ötletem van egy pár és nem is tudom melyikbe kezdjek bele. Igaz régen írtam és a visszatérésemet sem mostanra ígértem, de elismerem nem vagyok rá büszke, de nagyon lusta vagyok, persze van amikor a fáradtság vagy az ihlet és kedv hiány miatt nem tudtam jönni, de most valahogy bezsongtam és úgy érzem újra írnom kell. Remélem ti is annyira várjátok, mint én, de ha nem az sem baj. Nem zavar. Én jól érzem magam és, azért remélem a történeteim elolvasása után ti is jól fogjátok magatokat érezni. Vagy épp szerelmesen. Idoltól függ. Hehe. Na jó bele is kéne kezdenem, nem de? Jaj, csak, olyan izgatott vagyok, hogy, csak írok és írok és nem érek a végére.  Bocsánat, csak nagyon pörgök így Péntek éjjel. Hehe. Oké, Oké. Megpróbálom elkezdeni. :) Jó szórakozást fanok. :)

A történetben a női főszereplő egy lány csapat rappere. A lánycsapat úgy szint nem fontos, mert a hangsúly nem azon van. A lány neve legyen Zena. Röviden ,csak Z. (Igaz egy másik történetemben is van egy Z nevű lány az ent.-nél, de ez egy más sztori, attól független. Csak szeretem ezeket a neveket, ezért van amit több történetben használok. Remélem nem gond, de ha igen, bocsánat, de nem változtatok rajta.) A csapat nem másnál, mint a SimTong Ent.-nél van. Ami nem véletlen, ez ugyanis a fiú főszereplő miatt szükséges és a sztori miatt. Hogy ki a fiú főszereplő? Gondolom tippetek van, mivel ha jól emlékszem az Ent.-nél csakis 1 db fiúcsapat van. Viszont, hogy közülük ki lesz a főszereplő az csak a történet kezdetén derül ki a következő bejegyzésemből. Ti is úgy izgultok ahogy én? Persze egyértelmű, hogy nem. hiszen csak én vagyok kicsit így túltengve. A történet kezdetét veszi. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése