2014. április 11., péntek

Az ábc összefonódik.

Tudom a név nem a legjobb, de jobb most nem jutott eszembe. Jó szórakozást.

Zena csapata, csak most debütált első számukkal. A lányok miután elkészítették az MV-t és végeztek bementek az Ent.-hez, mert az Ent. azt tervezte, hogy bemutatja a lányokat az AlphaBAT tagjainak. Mivel előtte nem igazán voltak kapcsolatban és még annyira nem ismerik egymást. Így a lányok ahhogy az Ent.-hez értek bementek és felmentek a 6. emeletre. Egy szép üveges nagy szóba szerűség. (Mint ahogyan a U-Kissnél.) A lányok álltak az ajtóval szemben. Az igazgató belépett.
Igazgató: Sziasztok lányok.
Lányok: Üdv uram.
Igazgató: Nos akkor idehoztam a fiúkat. Én megyek ti ismerkedjetek csak nyugodtan.
Z: Okay uram. :)
A fiúk ekkor beléptek a szobába. Mindenki oda ment egy-egy lányhoz. Hiszen a két csapat létszáma hasonló volt. Vagyis a lányok 7-en vannak a fiúk pedig ugye bár 9-en. Z egy helyben állt, majd arra lett figyelmes, hogy egy óriási plüssmedve közelít felé. Hirtelen nem is tudta, hogy mi a fene lehet ez. Majd a medve lassan elé "lépett". Z csak nézett a vele szemben "álló" medvére. Persze azt észre vette már, hogy hiányzik egy fiú a csapatból, de hirtelen nem tudta meg állapítani ki az, aztán hirtelen a medve mögül egy nagyon aranyos mosolygó fej bukkant elő.
Epsilon: Szia. :)
Z:Szia. Mi ez a maci, ha szabad megkérdeznem?
Epsilon: Hát tudod, tudtam, hogy a születésnapot közeledik és gondoltam adok neked egy ajándékot Zeta.
Beta: Ja. Epsilon már amióta az igazgató megmondta, hogy találkozni fogunk veletek azóta rágja a fülünket, hogy adjunk neked ajándékot. Így ezt közös pénzből vettük.
Z: Tényleg? Ez kicsit furcsa, de egyben kedves is. Köszönöm fiúk és főleg köszönöm Jin Oppa. Ha már te is a rendes nevemen szólítottál engem.
Jeta: De a te neved nem Zena?
Z: Tulajdonképpen a neven Choi Yeoung Zeta. A Zena az a művésznevem, de olyan sok különbség nincs.
Iota: Ezek alapján akkor már te is hozzánk tartozol.
Z: Hát igen úgy tűnik.
Jeta: Ezt nem értem. Miért?
Z: :) Azért Yeob Oppa, mert az Epsilon után a következő betű az ábc-ben a Zeta.
Jeta: Akkor üdv köztünk Noona.
Z: Yeob én nem is vagyok öregebb nálad akkor miért hívsz Noonanak?
Jeta: Tudom, de nem lehetne?
Z: Ahogy szeretnéd, te úgy is még annyira éretlennek tűnsz.
Jeta: Nem is igaz.
Kya:(A csapat leadere) Lányok azt hiszem most már illene bemutatkoznunk rendesen.
Z: Azzal kellett volna kezdeni, csak kicsit össze vissza voltunk.
Így a lányok egyenként bemutatkoztak.
Z: A nevem Choi Yeong Zeta. Zena vagy Z. 18 éves, de erre már gondolom rájöttetek legalábbis Epsilon biztosan ha már annyira érdekelte a dolog. Ja és a csapatban én vagyok a főrapper.
Majd miután ez az egész lement mindenki ment szanaszét. Z és Epsilon elkezdtek beszélgetni.
Z: Én nem értelek Oppa. Hiszen még nem is ismertél akkor miért akartál annyira ajándékot adni és ráadásul ilyen nagyot? Nagyobb, mint én. Ez ciki.
Epsilon: Egyáltalán nem ciki szerintem. Csak úgy gondoltam egyet és úgy döntöttem, hogy adok neked valamit. Miért talán baj vagy zavar?
Z:Dehogy is. Csupán nem értem hiszen akit nem ismerek annak nem szoktam ajándékot venni.
Epsilon: Jó igazad van. Viszont lehet, hogy élőben még nem találkoztunk, de amúgy láttalak és hallottalak már téged és olvastam is rólad pár adatot.
Z: Innen tudod a nevem gondolom.
Epsilon: Talált. Lehet, hogy furcsa az érdeklődésem, de ...
Beta: Bejössz neki.
Epsilon: Beta!
Beta: Most miért? Nem így van? Epsilon már jó ideje, csak rólad ábrándozott és néha áradozott is.
Miközben Betaból csak úgy ömlött kifelé a szó Epsilon arca egyre pirosabb változatot öltött.
Epsilon: Ha Hyung, kérlek... Z ez nem is igaz.
Beta: Bocsi, látom már teljesen elvörösödött a fejed, úgy tűnik túl sokat beszéltem. Azt hiszem most inkább megyek. Ne mentegetőzz.
Epsilon: Én nem is.
Z: ...
Epsilon csak ott ült Z mellett tiszta vörös fejjel. Próbált megszólalni.
Epsilon: Zeta nehogy elhidd neki amit mondott. Nem igaz, hogy.. na hát amit mondott.
Z: Hehe Jin Oppa vicces vagy. Amúgy nyugalom. Nincs semmi gáz.
Epsilon színe ezek hallatán kezdett visszaváltozni az eredetire.
Epsilon: Oké. Akkor befejezem a mondatot. Tudom ,hogy furcsa az érdeklődésem, de amikor először megláttalak nagyon szimpatikus voltál és nagyon jó előadó vagy nagyon tehetséges.
Z: Köszönöm. Jó ezt hallani. Főleg, hogy még csak nem rég kezdtem el. Köszönöm Oppa. :)
Z és Epsilon még beszélgettek elég sokáig. Közben beesteledett. Mindannyian kezdtek hazafelé andalogni.
Z: Akkor azt hiszem én most megyek.
Epsilon: Oké. Bár én még beszélgettem volna.
Z: Ennyi nem volt elég egyszerre Oppa? Itt voltunk nagyjából 6 órát.
Epsilon: Lehet, de olyan gyorsan elrepült az idő. Nekem ennyi nem elég.
Z: Esetleg találkozni szeretnél?
Epsilon: Igen.
Z: Rendben Oppa. Mikor lenne jó?
Epsilon: Mondjuk holnap?
Z: :) Kicsit rámenős vagy. Nem gondolod? De rendben.
Epsilon: Klassz.
Z és Epsilon meg is beszéltek egy találkozott a következő napra a SimTongtól.
Eljött hát a következő nap is. Miután Z végzett a munkájával elment a találkozóhelyre ami ugye a SimTong előtt volt megbeszélve. Mikorra oda ért Epsilon már ott volt. Z oda ment hozzá.
Z: Szia Oppa.
Majd hirtelen az egyik bokorból előugrott valami egyenesen Z hátára. Ami nem más volt, mint Ricky. Ricky Z nyakába kapaszkodva lógott, akár egy kis majom.
Ricky: Noona.
Z: Ricky? Te meg mit keresel itt? És miért van az, hogy a nálam öregebb fiúk is Noonanak hívnak?
Ricky: Bocsánat. Én Epsilonnal jöttem.
Z Epsilonra nézett kérdőn.
Epsilon: Ricky is meg akart ismerni és nem hagyott békén, hogy velem jöhessen. De öcsi aztán nehogy ellopd Z-t.
Z: :) Nem hinném, hogy, ezért aggódnod kéne.
Epsilon: Bocsánat úgy értem... khm..
Z: Mindegy.
Ricky: Noona szerinted mi hasonlítunk egymásra? Nem akarja elhinni, hogy én helyesebb vagyok.
Z: Hehe Hát, hogy őszinte legyen kicsit tényleg hasonlítotok, de azt, hogy ki a helyesebb nem én szeretném eldönteni, de nagyon helyes vagy nyugodj meg Ricky. A lányok biztosan imádnak.
Ricky: Noona is?
Z: :) Mond Epsilon a ti családotokban mindenki ilyen? De igen Ricky, bár, azért az imádat erős szó.
Ricky: Tényleg? Örülök.
Beszélgetés közben a nyugalmas utcán sétálgattak. Majd egyszer csak a rajongók meglátták őket. Innentől üldözés kezdődött. Z-ék futottak ahogy csak tudtak. Pár óra üldözés után végre lerázták a rajongókat egy parkban. Alig kaptak levegőt és teljesen kimerültek.
Z: Ez meleg helyzet volt. Nem gondoljátok, hogy túl sok rajongótok van?
Epsilon: Ezt pont te mondod? Mintha a legtöbb srác nem a te nevedet kiabálta volna.
Z: Jó, de ők csak kiabáltak. A ti rajongóitok még a ruhát is leszakították volna az emerről, csak ,hogy hozzátok jusson. Elszakították a ruhám, kész életveszély.
Epsilon: Miért nekem is kicsit elszaggatták a ruhám. Ráadásul tiszta csillámpor a karom. Kellett nektek a számotokban színes csillámport használnotok most ezzel menőznek.
Z: Na jó. Állapodjunk meg döntetlenben. Amúgy szerintem egész jól áll neked ez a szín.
Ricky annyira nem bírta a futást, hogy csak mostanra sikerült kinyögnie végre egy-két szót.
Ricky: Levegőt.
Z: Ricky kicsit le vagy maradva. Ennyire kimerített a futás?
Ricky: Igen. Nem szeretek futni, főleg ennyit. Álmos lettem tőle.
Z: Itt akarsz aludni egy parkban a padon?
Ricky erre már semmit sem szólt, csak Z ölébe tette a fejét és elaludt.
Z: Na, de miért az én ölembe tette le a fejét?
Epsilon: Ssh.. Már alszik.
Z: Elég jó az alvókája. Ahhoz képest, hogy idősebb nálam, nem igazán látszik meg rajta, de őszintén.
Epsilon: Kicsit valóban gyerekes, de meg lehet szokni.
Z: Hát azt már tudjuk kitől van ez.
Epsilon: Most rám célzol? Én nem is vagyok gyerekes.
Z: Áh ,dehogy. :)
Epsilon: De én tényleg...
Z: Shh... Ne ébreszd fel Ricky.
Z elkezdte simogatni Ricky fejét. Azért egész aranyos az öcséd, csak éretlen.
Epsilon: Mond meg őszintén tetszik a tesóm?
Z: Őszintén? Nagyon aranyos, édes, cuki, vicces, gyerekes. Nagyon szeretem őt, de nem úgy.
Epsilon: Tényleg?
Z: Igen. Úgy szeretem őt mintha csak az öcsém lenne, még úgy is, hogy én vagyok a fiatalabb.
Epsilon: Akkor válaszolj még egy kérdésre. Mit gondolsz r....
Ricky ekkor magában kezdett beszélni.
Ricky: Segítség. Túl magas a vízszint, megfulladok. Megfulladok. Kisebb rohamot kapott alvás közbe, mint ha csak tényleg vízben lenne. Z közelebb hajolt hozzá és megsimogatta, megölelte és megpróbálta megnyugtatni.
Z: Nyugalom Ricky. Nem vagy vízben, nem fulladsz meg. Mellesleg lehet, hogy kicsi vagy, de tudsz úszni.
Ricky: Tényleg. Tudok úszni.
Közben eléggé besötétedett. Ideje volt hazaindulniuk.
Z: Menjünk.
Epsilon sóhajtott egy nagyon majd felállt.
Epsilon: Menjünk.
Z: Mi a baj?
Epsilon: Azt hittem most majd többet tudunk beszélni és elmegyünk valahova, de nem jött össze. Tönkre ment a nap.
Z: Oppa nincs igazad. Szerintem igazán vicces nap volt. Én élveztem. Szívesen megcsinálnám még egyszer.
Epsilon: És a rajongók üldözése?
Z: Legalább tudjuk, hogy elég sokan szeretnek minket és egy kis edzés nem árt. Edzésről jut eszembe, hogy nekem holnap fociedzésem is lesz. Haza kéne már mennem.
Z gyorsan felkeltette Rickyt.
Z: Ricky gyere. Megyünk.
Ricky: Még álmos vagyok.
Z felrántotta Ricky a padról. Ricky pedig nem tudott megállni így Z karjába hullt, mint egy falevél.
Z: E Oppa.
Epsilon: Nincs gond. Majd én háton hazaviszem. Bár jobban örülnék ha nem egy fiút kéne cipelnem, de most így alakult
Z: Elbírod te hazáig?
Epsilon: Talán annyira gyengének nézel engem?
Z: Hát ami azt illeti...
Epsilon: Pedig nem vagyok az és csak hogy bebizonyítsam.
Epsilon Ricky mellé még Z-t is felkapta.
Z: Oppa tegyél le.
Epsilon: Nem. Megmutatom, hogy én nem vagyok gyenge.
Z: Elhiszem, csak tegyél le.
Epsilon: Rendben.
Z: Furcsa vagy.
Epsilon: Most megint miért?
Z: Amikor találkoztunk akkor még olyan kis ártatlan, aranyos kisfiú voltál. Aztán már olyan, mint egy pimasz tini. Most pedig, mint egy férfi. Persze ez nem baj. Sőt tetszik, hogy most ilyen vagy a tesóddal szemben. Mintha csak az apukája lennél. Aranyos.
Közben haza értek. Vagyis először Epsilon hazakísérte Z-t aztán haza vitte Rickyt.
Következő nap, csak a szokásosan telt. Egészen Z fociedzéséig. A Foci edzés után Z a SimTongba  ment. Ahogy a lányokhoz igyekezett összefutott a fiúkkal.
Fiúk: Szia Zeta.
Z: Hali fiúk.
Beta: Igaz, hogy tegnap randiztatok Jin-el?
Heta: Na és történt valami?
Epsilon: Fiúk!
Z: Nyugi Jin.
Majd Z egy puszit nyomott Epsilon arcára.
A fiúk álla leesett majd elmentek. Kivéve Epsilon, mert ő még ott maradt Z-vel beszélgetni. Plusz a puszi nála is sokkos hatást eredményezett.
Z: Jin jól vagy? Ne értsd félre oké. Csak a fiúk állandóan szívatnak téged és gondoltam...
Epsilon: Nem gond. Rendben. Na és, hogy ment az edzésed?
Z: Az? Hát...
Majd Z lenézett. Z lábán egy gipsz volt.
Epsilon: Mi történt veled? Jól vagy?
Z: Persze. Miért ne lennék? Áh ez? Csupán a kapus aki nem igazán kedvel engem eléggé erősen adta ki a labdát ami egy-két tárgyon megpattant. Majd egyenesen lábon talált. Ami olyan erősségű volt, hogy a labda kirúgta a lábam alólam és ráestem. Plusz a labda is maga erős volt. Semmi különös.
Epsilon: Semmi különös? Hiszen akár a fejedet is eltalálhatta volna. Ez nem elég biztonságos a számodra én úgy látom. Nem kéne többet oda menned.
Z: Igazán kedves, hogy így aggódsz, de semmi szükség rá. Jól vagyok és továbbra s focizom.
Ezek után még beszélgettek egy kicsit aztán elváltak útjaik, de még előtte Epsilon elhívta egy újabb találkozóra. Azonban ez is egy olyan találkozó ahol nem éppen egyedül lesznek. Velük lesz Beta, Ricky, Niel és Jeta is.

Folytatás a következő bejegyzésben.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése